Tuesday 10 May 2011

Limited Edition Of Singgit

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


     Nie entri pertama aku...so mane-mane yang termasuk, terlawat, tersinggah, tertekan, terjenguk, tertengok,  terperosok atau terpalit masuk ke dalam ini blog,so ana ucapkan selamat datang lah ya...welcome...bravo bravo...agak-agak ade member bosan-bosan tu bak datang r usha ini blog...all about 0ne ma...kami bukan ahlong,kami nak tolong post ja ma...
    

   So first entri nie aku mau post pasal barang singgit yang paling menakjubkan la kat tanah tumpah darahku nie...memang kat negara lain tak akan ade la aku cakap kat kau orang...Malaysia je yang ade..Limited Edition punye barang...


   TADAAAAA..............






    ha nie la menatang yang paling menakjubkan tu...mesin air TROPICANA TWISTER..






   kalau pakcik Astro tu habaq mai kat televisyen "Macam-Macam Ada", mesin nie pn macam-macam ada aku habaq hang...ayaq MIRINDA OREN ada, REVIVE ada, PEPSI ada, SOYA ada, CINCAU ada...pendek kata ape yang aku sebut tu sume nye ade la..kalau takde tu bukan TROPICANA TWISTER la nama die...


 yang buat menakjubkan benda alah nie,harge die la kan...da tentu-tentu singgit...kalau tak, tak dopnye den buek namo blog nie singgitblog.blogspot.com...lagi pun mane ade tempat len jual singgit aku rase...kalau ade pun,"Ade Aku Kesah"...


  eden pun da ponek taip..maklum la lame da tak buek karangan...pape pun peace no war la..ade barang singgit ka, singgit lima posen ka yang baek-baek, aku post la lagi...ajakla member lepak-lepak blog nie singgah minum metar...

3 comments:

Faiz Tapit said...

hai abang singgit... hik3

mizzbutterfly said...

nih dekat kolej saye pun ade mesin gedegang ni...mmg murah...air2 die.. :)

Alfonso De Javou said...

ye betul3...tapi cepat no nyer abeh..