Thursday 26 May 2011

Cyber Cafe RM1

 ASSALAMUALAIKUM W.B.T


      Lame da rasenye aku tak update blog singgit nie...maklum la intenet sejak dua menjak nie cam lahabau bin lakhapui je..nak bukak google pun kena tunggu sampai satu hari..cam ne nak update orkkk???..okie ar..bertepapan bertetapan dengan name blog nie,Blog Singgit..kali nie aku nak post pasal cyber cafe RM1..alang alang tu promote sekali la..hehe..


    Agak agak ade ke???ke ade yang lagi murah dari tu???tapi wat mase nie aku rase Cyber Cafe nie  la yang paling murah aku penah jumpe...tempat lain aku rase sume stok RM2 ke RM3 je kot...

 


      ha caye tak??..harge normal die RM1.50 tapi lepas daftar jadi member singgit la jadinye..ada paham??..ala bukannye susah sangat nak jadi member..daftar kt kaunter je..tak yah nak bayar deposit ke duit muka ke bayar bulan-bulan..pastu bereh la boh...men la 24jam..tido situ terus pun boley...


   kedai nie kat area Damansara Damai...situ memang banyak la cyber cafe....banyak tak banyak la dalam 5 kedai kot...aku pun tak tau kenape buley banyak..dekat-dekat plak tu kedai dieorang..dulu aku selalu la datang lepak CC kt sane..men game Counter Strike, FIFA, Red Alert , Mario..pastu buat kecoh la dalam tu..macam berperang kt israel..


 

   dulu CC kat area situ RM0.80 je..tu yang aku dan member-member aku selalu datang..pas bape lame aku tak datang, tambah plak gula naik 20 sen, pegi pegi je sane da jadi Singgit..mungkin Taukey kedai nak bubuh gula dalam komputer kot..tapi okie la tu kot Singgit..kalau tak,  aku pun nak post ape kat blog aku nie..hehe...kau orang doa doa la harge gula tak naik lagi..kalau tak CC pun naik harge lagi la jawabnye..



    

3 comments:

Faiz Tapit said...

fuiyoo. dah 4 entri beb
haha

Alfonso De Javou said...

biasela bro..tok guru suh post..haha

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

uishhhhh murah nye! huhu