Wednesday, 29 June 2011

kelawar mengandung

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


LELAKI

1. subuh gajah bukan lagi satu yang luar biasa...


2. lunch hour pada waktu asar memang menyeronokkan...


3. main PES sehari semalam pun tak de hal tapi kalau meset ngan awek     setengah hari je dah jadi tak tentu haluan...


4. joging lebih semangat kalau dapat tengok amoi joging pakai spender jer...


5. solat isyak di awal waktu tapi maghrib di akhir waktu...


6. kalau boleh hari-hari nak malam sebab waktu malam la semua benda nak dibuat...


7. selagi langit tak cerah selagi tu la berjage...kelawar jadian orang cakap...


kesimpulannye...tak de lelaki takde la pompuan..tapi kalau takde pompuan sape plak nak mengandung????....takpe yang nie ade...




5 comments:

mrs.asrafovic said...

hahaha..

hnye mampu tergelak~~~

SANDRA AZWAN said...

menakutkan!;-P

Alfonso De Javou said...

hehe...lelaki mengandung memang mnakutkan..

diari hati said...

haha..okla tu..biar llaki rse ape yg pmpuan rasekan..igt sng ke nk bwk budak dlm kndgan slme 9bln..huhu~

omai.n i k l i s a said...

euww, geli lha gambar tuh